Πρόγραμμα Αγωγής Γ1


  • Στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης εμείς οι μαθητές-τριες της Γ1 τάξης  εφαρμόσαμε πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα  «Σέβομαι και Εκτιμώ τον εαυτό μου και τους άλλους».
  • Όλοι μαζί συμμετείχαμε στο «μαγικό κύκλο».Στον κύκλο αυτό συζητούσαμε και ακούγαμε τις απόψεις των άλλων με ενδιαφέρον και σεβασμό.
  • Τηρήσαμε με σεβασμό τους κανόνες συμβολαίου που υπογράψαμε όλα τα παιδιά.
  • Ανταλλάξαμε εμπειρίες και καταγράψαμε τα συναισθήματα μας.
  • Συμμετείχαμε σε ευχάριστες δραστηριότητες και έτσι αναπτύχτηκε πνεύμα συνεργασίας.
  • Μέσα στην ομάδα είμαστε όλοι πολύτιμοι.
  • Ενισχύθηκε η αυτοεκτίμηση μας, η εμπιστοσύνη και ο σεβασμός στον εαυτό μας και στους άλλους.
  • Ανακαλύψαμε τη διαφορετικότητά μας , τη μοναδικότητά μας, αλλά κι ότι έχουμε κοινά στοιχεία.
  • Μιλήσαμε για τη φιλία και τα χαρακτηριστικά της.
  • Μάθαμε να αντιμετωπίζουμε το θυμό και τις διαφωνίες μας. Έτσι θα θυμόμαστε το φανάρι: κόκκινο – σταματώ, πορτοκαλί – σκέφτομαι ήρεμα, πράσινο – συνεχίζω να μιλώ.

 

  • Παίξαμε  παιγνίδια, δημιουργήσαμε κείμενα, φτιάξαμε κολάζ, ακροστιχίδες, αφίσες μηνυμάτων και γράψαμε στο ημερολόγιο μαθητή.
  • Τέλος, ολοκληρώσαμε το πρόγραμμα παρουσιάζοντας τη δουλειά μας μαζί με τα τμήματα Γ2 και Δ3 σε εκδήλωση που έγινε στο χώρο του σχολείου μας. Εμείς παρουσιάσαμε το θεατρικό «Η θλιμμένη παπαρούνα» της Σοφίας Χατζηνικολάου, τονίζοντας έτσι τη μοναδικότητα του εαυτού μας με τα προτερήματα και τα μειονεκτήματά του.
  • Ακολουθούν φωτογραφίες από το πρόγραμμα και την παράστασή μας.
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: