Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Γ1


Κατανοώντας την αναγκαιότητα προώθησης της κοινωνικής και συναισθηματικής ανάπτυξης των παιδιών, το σχολείο καλείται να παίξει ενεργό ρόλο μέσα από προγράμματα Αγωγής Υγείας.

Το πρόγραμμα  «Αυτοεκτίμηση, αυτοσυναίσθημα-ανάπτυξη δεξιοτήτων, διαχείριση συναισθημάτων», ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2013 και ολοκληρώθηκε στο τέλος της σχολικής χρονιάς μέσα από εργασίες σε ομάδες και μια ποικιλία ασκήσεων και δραστηριοτήτων στην τάξη.

Συζητήσαμε για τον σκοπό του «κύκλου», συμφωνήσαμε για τους κανόνες του προγράμματος, παίξαμε με τα ονόματα μας, μιλήσαμε για τους σημαντικούς ανθρώπους που μας βοηθούν.Ανακαλύψαμε τον εαυτό μας ερευνώντας τι μπορούμε και τι θέλουμε να κάνουμε, φτιάξαμε κώδικες φιλίας, βρήκαμε ομοιότητες αλλά και διαφορές μεταξύ μας. Συνειδητοποιήσαμε όμως οτι είμαστε ξεχωριστά και μοναδικά άτομα. Μάθαμε να ακούμε και να ακουγόμαστε με ξεχωριστή προσοχή. Αναγνωρίσαμε, κατανοήσαμε και ζωγραφίσαμε συναισθήματα,  μαθαίνοντας να τα εκφράζουμε με κοινωνικά αποδεκτό τρόπο. Συζητήσαμε για έντονα συναισθήματα και για την επίλυση των διαφωνιών με ηρεμία. Το πρόγραμμα ολοκληρώθηκε με παιχνίδια φιλίας και συνεργασίας των δύο τμημάτων της Τρίτης τάξης του 12ου Δημοτικού Σχολείου.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους μαθητές μου για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα, την ειλικρίνεια, τον αυθορμητισμό, τις προσωπικές εμπειρίες και τα συναισθήματα που μοιράστηκαν μαζί μου.

Η δασκάλα του τμήματος

Βασιλοπούλου Δήμητρα

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: